Welkom op het forum van het Duikteam
Welkom op het forum van het Duikteam
Welkom op het forum van het Duikteam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welkom op het forum van het Duikteam


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Laatste onderwerpen
» 7 september Toolenburger Plas
Teamduik bij de kempervennen Icon_minitimedi sep 02, 2014 10:48 pm van Birgita

» Weekend België op 27 tm 29 juni. UPDATE 05-03 van de tekst.
Teamduik bij de kempervennen Icon_minitimezo jun 01, 2014 9:05 am van GRT B&.

» Zondag 1 juni 2014, Haarlemmersmeersebos (vork & mes)
Teamduik bij de kempervennen Icon_minitimeza mei 31, 2014 11:30 pm van Rob v Z.

» ZATERDAG 24 mei 2014, Beldert of Zandeiland 4
Teamduik bij de kempervennen Icon_minitimedo mei 22, 2014 8:28 pm van Rob v Z.

» Donderdag 5 juni duiktoren Enschede
Teamduik bij de kempervennen Icon_minitimewo mei 21, 2014 10:56 am van Taco Kruijt

» Zeeland. Bergsche diepsluis 27 mei
Teamduik bij de kempervennen Icon_minitimema mei 19, 2014 4:48 pm van Wendy

» Live aboard Egypte
Teamduik bij de kempervennen Icon_minitimezo apr 27, 2014 10:19 am van Chiel

» zondag 27 april 2014 zandeiland 4
Teamduik bij de kempervennen Icon_minitimezo apr 27, 2014 9:01 am van Wendy

» Zaterdag 19 april 2014, Zandeiland 4
Teamduik bij de kempervennen Icon_minitimedi apr 15, 2014 9:25 pm van jacqueline

Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Forum
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast :: 1 bot

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 19. Dit aantal is bereikt op zo aug 04, 2013 9:30 am.

 

 Teamduik bij de kempervennen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Toni V
moderator
moderator
Toni V


Man
Aantal berichten : 163
Leeftijd : 56
Registration date : 17-10-08

Teamduik bij de kempervennen Empty
040810
BerichtTeamduik bij de kempervennen

Vandaag 4-8-2010 hadden we een teamduik bij de Kempervennen.
De weledele heer Dijkman stond op de afgesproken tijd voor de deur, alles snel ingeladen, en hup naar Centerparcs.
Na een paar goede gesprekken was het weer tijd om alles uit te laden, en een flink stuk te lopen naar de duikstek.
Voor een aantal mensen was het de eertse keer daar, dus toch maar even naar de waterkant lopen om te kijken hoe het zicht is, ( alsof je vanaf de waterkant kan zien hoe het zicht op 6 meter is........haha)
Een paar van ons vroeg aan een van de medewerkers of big mamma nog gezien was afgelopen week, en jawel big mamma en big sister waren onlangs nog gezien, er was dus hoop dat we de dames vandaag dus ook zouden zien.

Na alles opgebouwd te hebben en logboeken en pasjes te hebben laten zien, was het tijd om te water te gaan, ik had weer eens mijn fototoestel bij me na een lange tijd, omdat ik weer eens mijn lader nergens kon vinden. Na lang zoeken toch de lader gevonden, hij lag ergens in een hoekje op de grond achter een bloempot, tja wie legt dat ding daar ook neer! Blijkt de fototoestel na een paar seconden vanzelf uit te schakelen, verkeerde instelling dus, ik heb dus geen foto's gemaakt.
Eenmaal koppie onder bleek het zicht toch wel mee te vallen, toch ruim 3 a 4 meter zicht. Er liggen een aantal objecten onder water zoals meerdere grote riool buizen waar je makkelijk door heen kunt zwemmen, er liggen ook 2 bootjes een grote en een kleine, en wat gevlochten matten, uiteindelijk hebben B&, Rogier en ikzelf Big sister in een van de riool buizen gezien, en ik moet eerlijk zeggen dat er inderdaad een vreselijke dikke kop op zit. Na nog een paar keer het gebied af te hebben gezocht naar Big mamma, en nadat B& het nodig vond om in de ijskraam te gaan staan om ijsjes te verkopen, ja ja hoe ouder hoe gekker zal ik maar zeggen, vonden we het na 71 minuten wel welletjes en zijn we er maar uitgegaan.

Frank en Martijn hadden wel big mamma gezien, wij hadden Big sister gezien, Boeddha en Wendy geen van beiden, en Jan en Miranda ook geen van beiden.
Jan en Miranda zijn later nog maar een keer gaan zoeken, of zei een van de twee dames gezien hebben is mij niet bekent, wat ik wel weet is dat het weer een leuk team uitje is geweest.
De rest van het team is na het duiken nog wat gaan eten en drinken bij eetcafe Bora Bora.

Heren en Dames, ik wil jullie bedanken voor het gezellige teamuitje. De volgende keer gaan we niet bij Bora Bora eten maar naar een tentje verderop die B&N heet, de weledele heer B& heeft mij in de auto toe gezegt dat als hij had geweten dat er een eet tent naar hem was vernoemt, dat hij de rekening betaalt zou hebben............dus bij deze wil ik jullie vragen slaat het op in je harde schijf, dan hebben we daar de volgende keer dat we naar de Kempervennen gaan wat aan................GRATIS ETEN EN DRINKEN!!!!!

Terug naar boven Ga naar beneden
Deel dit bericht op: reddit

Teamduik bij de kempervennen :: Commentaren

Geen commentaar.
 

Teamduik bij de kempervennen

Terug naar boven 

Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Zondag 11 november teamduik oostvoorne

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Welkom op het forum van het Duikteam  :: Algemeen :: Weblog ... Bijzondere verhalen-
Ga naar: